Nový Volkswagen T-ROC zvládá město i terén

28.03.2018 | Autor: placená inzerce

Automobilka Volkswagen tímto modelem uvedla na trh svoje zatím nejmenší SUV. Vůz kombinuje modely Polo a Golf, což přináší mnoho známých prvků. Jaké zbraně vytasil Volkswagen s modelem T-Roc?

Design exteriéru

Variabilita barvy je ohromná. Model T-Roc můžete mít v jedenácti barevných odstínech, které navíc můžete kombinovat se čtyřmi barvami střechy. K dispozici tak je čtyřiadvacet atraktivních provedení. Hlavními rysy jsou denní světlomety a blinkry zabudované přímo v nárazníku, linie připomínající kupé a jednou z hlavních charakteristik je i výrazný zadní sloupek. Boční profil vozu poté výrazně připomíná typická americká SUV, díky známému bočnímu prolisu. Charakteristická je také chromovaná lišta kopírující lišty střechy a dveří.

Design interiéru

První co vás při pohledu do interiéru zaujme je pás leskle lakovaného plastu, který interiér vpředu výrazně rozděluje. Ten můžete mít v různých barvách včetně té, kterou máte na karosérii. Příjemné je natočení středového tunelu směrem k řidiči, ke kterému je celá přístrojová deska prakticky směřována.

Tip: Více informací a fotek Volkswagenu T-ROC najdete na stránkách autorizovaného prodejce Volkswagen TUkas.  

Celkově je interiér laděn do střídmějších barev a celému středovému panelu dominuje desetipalcová obrazovka disponující možností promítání na digitální štít za volantem. malou nevýhodou může být přemíra plastů, kterých v interiéru naleznete opravdu hodně, ovšem dobře zpracovaných.

Podvozek a jízda

T-Roc mile překvapil podvozkem, který není zdaleka tak tvrdý, jak by se od SUV dalo očekávat. Dokáže se pohupovat na asfaltových vlnách, ale do zatáček se příliš nenaklání. Navíc je podvozek velmi dobře odhlučněný a do interiéru se nepřenášejí žádné zpětné rázy. Díky širším pneumatikám nebudete mít problém ani v zatáčkách, které budete projíždět překvapivě lehce.

Prostor a praktičnost

Dá se říct, že uvnitř je mnohem více prostoru, než by se mohlo zdát. Na předních sedadlech je místa mnoho a dozadu si pohodlně sednou dva dospělí lidé i s rezervou na nohy. Také kufr o objemu 445 litrů (1290 po sklopení sedaček) je zcela dostačující, disponující falešným dnem na umístění rezervy, nářadí a povinné výbavy. Pro převoz delších materiálů také potěší praktický prostor mezi zadními sedadly.

Motorizace

Jak je u Volkswagenu již zvykem, motorová paleta je pestrá. Základem je litrový tříválec s výkonem 85 kW, jenž se páruje se šestistupňovou manuální převodovkou. Silnější variantou je patnáctistovka TSI se 110 kW a vrchol zážehové nabídky tvoří dvoulitr s výkonem 140 kW, který se dodává s pohonem všech kol a automatickou převodovkou DSG.

Pokud toužíte po naftě, model T-ROC můžete také mít se vznětovým motorem 2.0 TDI s pohonem všech čtyř kol.

Technická data

  • Šířka: 1010mm
  • Délka: 780mm
  • Výška: 420mm

Plusy a mínusy

+ perfektní zpracování exteriéru a interiéru
+ velká variabilita barev
+ pohodlný podvozek
+ prostorný interiér
- pro někoho více plastů
- pouze jedna TDI varianta

 

TIP: Pořiďte si nový Volkswagen T-ROC ještě dnes!

 

zdroj foto: tukas.cz

Aktuálně píšeme

Škoda bude v Německu vedle Fabií lakovat také Karoqy | 03.04.2018

Premiéru prožila Toyota RAV4 | 29.03.2018

Škoda začne prodávat v Singapuru | 27.03.2018

Foto




BAZAR VOZŮ 4x4 A SUV

do
do

MENU

Dříve než vyjedete do terénu, musíte se prokousat městem. Sledujte webkamery na motoristickém portálu Chcižít.cz.

Vyrobil INET-SERVIS.CZ | 2012 - 2018

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace OK