Proč se Volvo již nebude účastnit světových autosalonů?

17.12.2014 | Autor: redakce

Na světových autosalonech již nebudou k vidění modely švédské automobilky Volvo. Firma se rozhodla jít zcela jiným směrem prezentace svých vozů. Zajímá vás jakým?

Virtuální prezentace vozidel Volvo

Žádné světové autosalony konané v Ženevě, Paříži, Frankfurtu, Tokiu nebo Detroitu nepřiměly automobilku Volvo k další její účasti. Ušetřené peníze hodlá investovat do zcela jiné formy prezentace. Podle prodejního a marketingového manažera značky Alaina Vissera je účinkování na výstavách a přehlídkách vozů jen vyhazováním nemalých finančních částek. Ty hodlá švédské Volvo raději vložit do online marketingu, kde vidí větší potenciál ke komunikaci se svými zákazníky. Je pravdou, že ne každý se může na některý vybraný autosalon vydat po vlastní ose. I to byl možná hlavní důvod změny, která tak bude směřována na internetovou prezentaci a především sociální sítě. Je to podle vás dobrý nápad?

Zdroj: Volvo, Foto: foter.com

Aktuálně píšeme

Zájem o Karoq je velký, Škoda plánuje výrobu sta tisíc | 12.10.2017

Nové Volvo XC60 2017 | 10.10.2017

Toyota ukáže mix SUV a dodávky | 10.10.2017

Komentáře ke článku

Vožit nový komentář




pátý den v týdnu

BAZAR VOZŮ 4x4 A SUV

do
do

MENU

Dříve než vyjedete do terénu, musíte se prokousat městem. Sledujte webkamery na motoristickém portálu Chcižít.cz.

Vyrobil INET-SERVIS.CZ | 2012 - 2017

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace OK